دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ برای اندروید (آفلاین)

دیکشنری انگلیسی به فارسی آفلاین برای موبایل‌های اندروید

اگر چه ما معمولاً استفاده از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی را برای یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم، دیکشنری های انگلیسی به فارسی هم می‌توانند کاربردهای خود را داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای دیکشنری های انگلیسی به فارسی – حتی برای کسانی که بر زبان انگلیسی مسلط هستند – واژه‌یابی برای پیدا کردن برابرهای فارسی برای واژه‌های انگلیسی است.

دیکشنری انگلیسی به فارسی Dict Box می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی باشد. البته این دیکشنری در اصل یک اپلیکیشن اندروید است که با کمک آن فایل‌های دیکشنری در زبان‌های مختلف را دانلود و استفاده می‌کنید.

بنابراین پس از نصب این دیکشنری، باید در قسمت منو به  Manage Dictionaries سر بزنید و دیکشنری‌های مورد علاقه‌ی خودتان را علامت بزنید تا دانلود شوند.

در اینجا لینک نسخه دیجیتال دیکشنری انگلیسی به فارسی Dict Box را برای دانلود مستقیم و استفاده در گوشی های هوشمند و ابزارهای مجهز به سیستم عامل اندروید قرار داده‌ایم.

دانلود فایل apk دیکشنری انگلیسی به فارسی آفلاین (اندروید)

حجم فایل: حدود ۲۹ مگابایت (البته بعد از نصب، فایل‌ دیکشنری‌های مستقل را دانلود می‌کند)

توضیح: دیکشنری انگلیسی به فارسی فوق، آفلاین است و بدون اتصال به اینترنت هم قابل استفاده است. ضمناً هر دو تلفظ آمریکایی و انگلیسی در اکثر واژه نامه‌های مورد استفاده در آن لحاظ شده است.

[ لینک پیشنهادی: تجربه هایی برای یادگیری زبان انگلیسی]

سایر لینک‌های مرتبط:

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای اندروید

روش جان برین برای یادگیری زبان انگلیسی

افعال پرکاربرد زبان انگلیسی

صفت های پرکاربرد زبان انگلیسی

سایت پاسخ نامه – که در حال مطالعه‌ی آن هستید – به نوعی واژه‌نامه‌ی جنبی مجموعه‌ی آموزشی متمم است. در صورتی که به توسعه فردی علاقه‌مند هستید می‌توانید فهرست درس‌ها و نقشه‌راه‌های یادگیری متمم را بررسی کرده یا این‌که سرفصل‌های دوره MBA آنلاین ما را ببینید.

فهرست درس‌ها    اطلاعات | ثبت‌نام
 
 
 
بهترین پاسخ