آنتونی رابینز (نویسنده کتاب به سوی کامیابی)

آنتونی رابینز (به انگلیسی: Anthony Robbins) نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که در سال 1960 در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده است.

مانند همه‌ی آنتونی‌ها در زبان انگلیسی که نام آنها عموماً به تونی خلاصه می‌شود، آنتونی رابینز را هم در بسیاری از کتابها و سخنرانی‌ها، تونی رابینز می‌نامند و صدا می‌کنند.

علت شهرت آنتونی رابینز

اگر چه آنتونی رابینز در حوزه‌های متعددی از روانشناسی پول تا رژیم غذایی می‌نویسد و سخنرانی می‌کند، اما او را عموماً به خاطر صحبت‌ها و نوشته‌های تاثیرگذارش در هدف گذاری و روانشناسی موفقیت می‌شناسند.

کتاب قدرت نامحدود یا نیروی بیکران (Unlimited Power) او به عنوان نخستین مجموعه از کتابهای به سوی کامیابی که در ایران توسط مهدی مجرد زاده کرمانی ترجمه شد، برای او شهرتی جهانی به ارمغان آورد و پس از آن سلسله نوشته هایش در زمینه موفقیت، همیشه مخاطب و خواننده داشته است.

این کتاب در قالب کتاب صوتی هم جزو کتابهای پرفروش روانشناسی انگیزشی محسوب شده و می‌شود.

عکس آنتونی رابینز - کتابهای آنتونی رابینز

آنتونی رابینز از چه کسانی تاثیر پذیرفته است؟

آنتونی رابینز، همچنانکه خودش بارها اشاره کرده است، یک کتابخوان حرفه‌ای است و از اشاره‌ها و نقل قول‌هایی که در کتابهایش دارد کاملاً مشخص است که بسیاری از کتابهای مطرح یا پرفروش نویسندگان گذشته و معاصر را می‌خواند و به خوبی از آنها برای انتقال مفاهیمی که مد نظر دارد استفاده می‌کند.

اما در این میان، نمی‌توان از نقش رالف والدو امرسون و نیز ریچارد بندلر و جان گریندر غافل شد.

امرسون علاوه بر جملات آغازگر فصل‌های کتابهای رابینز، در بسیاری از ایده‌ها و مفاهیم مطرح شده توسط او هم سهم دارد و مطالعه ریچارد بندلر و جان گریندر ذهن او را برای درک مفاهیم ان ال پی (NLP) توانمند کرده است.

کتابهای آنتونی رابینز

کتابهای نیروی بیکران، 365 گام تا موفقیت، پول (Money)، موفقیت در عشق و بیداری غول درون، از جمله کتابهای مطرح آنتونی رابینز هستند.

درآمد آنتونی رابینز

آنتونی رابینز را از جمله پردرآمدترین سخنرانان انگیزشی جهان می‌دانند.

اگر چه اعداد و ارقام درآمد او چندان مشخص نیست، اما اگر درآمد را صرفاً از محل سخنرانی در نظر نگیریم و فروش محتوا و محصولات را هم حساب کنیم، او را می‌توان در فهرست سلبریتی‌های ثروتمند جا داد.

سال 2007 نشریه فوربس او را در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند در رده 62 قرار داد (+).

در آن سال، اپرا وینفری در صدر فهرست قرار داشت و نامهایی مانند برد پیت، تام کروز، اسپیلبرگ و دونالد ترامپ، بالاتر از نام او قرار گرفته بودند (+).

نمونه فایل صوتی صحبت های آنتونی رابینز (فرمت mp3)


دانلود فایل صوتی mp3 صحبتهای رابینز

لینک های مرتبط

کتاب آنتونی رابینز – رویای جوانی های ما

دانلود فایل pdf زندگینامه آنتونی رابینز (به زبان انگلیسی)

دانلود فایل pdf تعادل درونی یا Inner Balance آنتونی رابینز (انگلیسی)

سایت پاسخ نامه – که در حال مطالعه‌ی آن هستید – به نوعی واژه‌نامه‌ی جنبی مجموعه‌ی آموزشی متمم است. در صورتی که به توسعه فردی علاقه‌مند هستید می‌توانید فهرست درس‌ها و نقشه‌راه‌های یادگیری متمم را بررسی کرده یا این‌که سرفصل‌های دوره MBA آنلاین ما را ببینید.

فهرست درس‌ها    اطلاعات | ثبت‌نام
 
 
 
بهترین پاسخ