بهترین کتابهای روانشناسی شادی و شادمانی در سطح جهان

شاید به کار بردن اصطلاح بهترین کتابهای روانشناسی دقیق و مناسب نباشد. اما می‌توان گفت که به سختی می‌توانید فهرستی از کتابهای روانشناسی شادمانی و شادی از دیدگاه روانشناسی را ببینید که هیچ یک از کتابهای زیر در آن نباشند:

اگر هم علاقه دارید برخی از بهترین کتابهای روانشناسی به انتخاب متمم را به همراه خلاصه آن‌ها بخوانید و مرور کنید، پیشنهاد می‌کنیم به معرفی کتابهای روانشناسی سر بزنید و چند دقیقه‌ای را به بررسی کتابهای پیشنهاد شده در آن‌جا اختصاص دهید.

مرور مباحث روانشناسی مثبت گرا و نیز انگیزش نیز احتمالاً می‌تواند برای شما جذاب باشد.

نگاه انتقادی به روانشناسی شادمانی

هم‌چنین در صورتی که علاقه‌مند باشید کتابی انتقادی درباره‌ی شادی و شادمانی بخوانید، احتمالاً کتاب The Happiness Industry نوشته‌ی ویلیام دیویس (که با عنوان صنعت شادی به فارسی نیز ترجمه شده) انتخاب مناسبی خواهد بود.

البته باید آماده باشید که با دیدگاه‌های اقتصادی چپ نویسنده روبرو شوید. دیدگاهی که تقریباً پشت همه‌ی تبلیغ‌ها و ابزارها و فناوری‌هایی که امروز لحظات خوشی برای انسان‌ها فراهم می‌کنند (یا چنین وعده‌ای می‌دهند)، انگیزه‌ی فریب، مصرف گرایی و کسب پول را جستجو می‌کند.

سایر مطالب مربوط به روانشناسی شادمانی

مجموعه درس‌های کارگاه زندگی شاد

آیا در تصمیم گیری های خود به شادی توجه می‌کنیم؟

سایت پاسخ نامه – که در حال مطالعه‌ی آن هستید – به نوعی واژه‌نامه‌ی جنبی مجموعه‌ی آموزشی متمم است. در صورتی که به توسعه فردی علاقه‌مند هستید می‌توانید فهرست درس‌ها و نقشه‌راه‌های یادگیری متمم را بررسی کرده یا این‌که سرفصل‌های دوره MBA آنلاین ما را ببینید.

فهرست درس‌ها    اطلاعات | ثبت‌نام
 
 
 
بهترین پاسخ