دانلود دیکشنری آفلاین وبستر برای اندروید (Merriam Webster)

دیکشنری وبستر یکی از دیکشنری های قدیمی انگلیسی است که از اوایل قرن نوزدهم مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

این دیکشنری امروز نیز به صورت آنلاین و رایگان در دسترس است و می‌توان از طریق سایت مریام وبستر به آن دسترسی پیدا کرد.

با این حال اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و تمایل دارید که این دیکشنری را به صورت آفلاین روی موبایل خود داشته باشید، ما نسخه آفلاین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی وبستر برای اندروید را در اینجا برای دانلود قرار داده‌ایم.

این نرم افزار رایگان است و محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

نسخه اندروید دیکشنری وبستر

 دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی وبستر (فایل apk)

حجم فایل: ۶۶ مگابایت

در صورتی که این نوشته را بر روی کامپیوتر می‌بینید، می‌توانید با اسکن کردن بارکد دوبعدی زیر، آن را مستقیماً روی گوشی خود دانلود کنید:

دانلود دیکشنری وبستر انگلیسی به انگلیسی

مزیت نسخه‌ای که در اینجا ارائه شده این است که علاوه بر Dictionary برای جستجوی توضیح کلمات، دارای یک بخش کامل Thesaurus هم هست و می‌توانید از آن برای یافتن کلمات مشابه و هم‌معنی و متضاد استفاده کنید و به این ترتیب کیفیت نگارش خود را بهبود دهید.

اگر غیر از دیکشنری وبستر به دیکشنری های دیگر هم علاقه داشته باشید می‌توانید دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن را هم دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین یک اپلیکیشن دیکشنری انگلیسی به انگلیسی با توضیحات ساده‌تر هم در متمم معرفی شده که می‌تواند برای شما مفید باشد.

اما به هر حال، اگر همچنان استفاده از دیکشنری های آنلاین را ترجیح می‌دهید می‌توانید فهرست بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی به انگلیسی را بررسی کنید.

سایت پاسخ نامه – که در حال مطالعه‌ی آن هستید – به نوعی واژه‌نامه‌ی جنبی مجموعه‌ی آموزشی متمم است. در صورتی که به توسعه فردی علاقه‌مند هستید می‌توانید فهرست درس‌ها و نقشه‌راه‌های یادگیری متمم را بررسی کرده یا این‌که سرفصل‌های دوره MBA آنلاین ما را ببینید.

فهرست درس‌ها    اطلاعات | ثبت‌نام
 
 
 
بهترین پاسخ